Procedura rekrutacji

Rok szkolny 2015/2016

Procedura rekrutacji:

  1. Zgłoszenia kandydatów do Liceum przyjmowane są w Sekretariacie ALO lub przez strony internetowe Szkoły od 4 maja 2015 roku.
  2. Kandydat powinien złożyć w Sekretariacie następujące dokumenty:
    • podanie o przyjęcie,
    • odpis świadectwa ukończenia gimnazjum,
    • odpis zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego,
    • ksero legitymacji gimnazjalnej.
  3. W przypadku zgłoszenia przez strony internetowe należy wypełnić formularz i przesłać pocztą wymagane dokumenty z pkt. 2.
  4. Kandydat nabywa praw ucznia po:
    • pozytywnej weryfikacji przeprowadzonej przez Szkolną Komisję Rekrutacyjną zgodnie z zasadami rekrutacji określonymi dla każdego profilu klas;
    • dostarczeniu oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum;
    • wpłaceniu wpisowego;
    • podpisaniu kontraktu szkoła-rodzice

     

Ważne dla kandydatów do klasy o profilu plastyczno- informatycznym:

Teczka powinna zawierać od 10 do 20 prac – rysunkowych i malarskich (w technice dowolnej), najlepiej o formacie zbliżonym o 50 x 70 cm (B2). Szkice i prace o wymiarach mniejszych niż A4, powinny być przymocowane do kartonu o większym formacie